metalshop   /   Pritožbe in vračila

Pritožbe in vračila

PRITOŽBA

  • Kako podam pritožbo:
    • Prosimo izpolnite obrazec za pritožbo (izberite PRITOŽBA).
    • Med izpolnjevanjem obrazca vas bomo pozvali za priložitev slik poškodovanih izdelekov. Za podajo pritožbe, izdelkov ni potrebno pošiljati nazaj.
    • Vašo zahtevo za pritožbo bo pregledal oddelek za pritožbe. V roku treh delovnih dni vam bomo poslali e-sporočilo in vas obvestili o nadaljnih korakih. Vse pritožbe obdelamo najkasneje v roku 30 dni.

VRAČILO

  • Kako lahko izdelek vrnem:
    • Od pogodbe lahko odstopite v roku 14 dni od dostave izdelkov na vaš naslov tako, da izpolnite obrazec za vračilo (izberite VRAČILO).
    • Na vaš e-naslov vam bomo poslali nadaljna navodila za pošiljanje izdekov na naš naslov.
    • Denar vam bomo povrnili najkasneje v roku 14 dni po dostavi izdelkov na naš naslov.
    • V primeru, da ste kot vrsto plačila izbrali PayPal in imate aktivirano možnost brezplačnih vračil (PayPal Cost Free Returns) vam bo PayPal povrnil stroške poštnine.

MENJAVA

  • Kako lahko izdelek zamenjam:
    • Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od dostave izdelkov na vaš naslov tako, da izpolnite obrazec za vračilo (izberite MENJAVA).
    • Na vaš e-naslov vam bomo poslali nadaljna navodila za pošiljanje izdekov na naš naslov.
    • Takoj, ko bo vaša pošiljka prispela na naš naslov, vam bomo poslali nove izdelke. Dodatne poštnine v tem primeru ne zaračunavamo – ne glede na skupno ceno naročila.

Prosimo, preberite pred izpolnjevanjem obrazca za VRAČILO ali MENJAVO:

  • Izdelki ne smejo kazati znakov obrabe, uporabe ali poškodb.
  • Izdelke je potrebno previdno zapakirati, idealno v škatlo v kateri ste jih prejeli, da preprečite morebitne poškodbe med transportom.
  • Če boste izdelek vrnili v originalni škatli, naslova ne pišite neposredno nanjo. Predlagamo, da škatlo najprej ovijete ali vstavite v drugo škatlo za transport.
  • Prosimo, da izdelkov ne pošiljate s plačilom ob dostavi, saj takšnih paketov ne moremo sprejeti.
  • Prosimo pomnite, da Metalshop ne krije stroškov vračila izdelkov.

Naslov za pošiljanje:

  • Naslov za pošiljanje vam bomo poslali na vaš e-naslov potem, ko boste izpolnili enega od zgornjih obrazecev.
  • Reševanje sporov na spletu

    • Komisija EU je ustvarila platformo za izvensodno reševanje sporov, ki je stopila v veljavo s 15.februarjem 2016. Ta potrošnikom omogoča reševanje sporov, povezanih s spletnimi naročili, brez zahteve po sodnem postopku, ki vključuje sodišča in sodnike. Postopek reševanja sporov je na voljo na sledeči spletni povezavi: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
    • Metalshop.cz s.r.o. ni dolžan in žal ne more sodelovati pri nobenem takšnem nadomestnem reševanju sporov pred izvensodnimi (zunajsodnimi) subjekti. Če imate pritožbo, nas prosimo kontaktirajte na

    Spletni prodajalec

    METALSHOP.CZ, s.r.o.

    Bystřice 174
    739 95 Bystřice
    IČO: 28574699
    DIČ: CZ28574699
    Czech Republic

    NISTE PREPRIČANI KAKO NADALJEVATI?

    Kontaktirajte nas preko e-naslova

    O trenutnih prodajah in popustih boste obveščeni. Naročniki lahko pričakujejo tudi dodatne ugodnosti.