metalshop / Pritožbe in vračila
PRITOŽBA
- Kako podam pritožbo:
- Prosimo, da poškodovane pošiljke ne zavržete (vključno z embalažo), niti je ne pošljete nazaj. Zadržite jo celoten čas postopka pritožbe.
- Prosimo izpolnite obrazec za pritožbo (izberite PRITOŽBA).
- Med izpolnjevanjem obrazca vas bomo pozvali za priložitev slik poškodovanih izdelekov. Za podajo pritožbe, izdelkov ni potrebno pošiljati nazaj.
- Vašo zahtevo za pritožbo bo pregledal oddelek za pritožbe. V roku treh delovnih dni vam bomo poslali e-sporočilo in vas obvestili o nadaljnih korakih. Vse pritožbe obdelamo najkasneje v roku 30 dni.
VRAČILO
- Kako lahko izdelek vrnem:
- Od pogodbe lahko odstopite v roku 14 dni od dostave izdelkov na vaš naslov tako, da izpolnite obrazec za vračilo (izberite VRAČILO).
- Na vaš e-naslov vam bomo poslali nadaljna navodila za pošiljanje izdekov na naš naslov.
- Denar vam bomo povrnili najkasneje v roku 14 dni po dostavi izdelkov na naš naslov.
- V primeru, da ste kot vrsto plačila izbrali PayPal in imate aktivirano možnost brezplačnih vračil (PayPal Cost Free Returns) vam bo PayPal povrnil stroške poštnine.
MENJAVA
- Kako lahko izdelek zamenjam:
- Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od dostave izdelkov na vaš naslov tako, da izpolnite obrazec za vračilo (izberite MENJAVA).
- Na vaš e-naslov vam bomo poslali nadaljna navodila za pošiljanje izdekov na naš naslov.
- Takoj, ko bo vaša pošiljka prispela na naš naslov, vam bomo poslali nove izdelke. Dodatne poštnine v tem primeru ne zaračunavamo – ne glede na skupno ceno naročila.
Prosimo, preberite pred izpolnjevanjem obrazca za VRAČILO ali MENJAVO:
- Izdelki ne smejo kazati znakov obrabe, uporabe ali poškodb.
- Izdelke je potrebno previdno zapakirati, idealno v škatlo v kateri ste jih prejeli, da preprečite morebitne poškodbe med transportom.
- Če boste izdelek vrnili v originalni škatli, naslova ne pišite neposredno nanjo. Predlagamo, da škatlo najprej ovijete ali vstavite v drugo škatlo za transport.
- Prosimo, da izdelkov ne pošiljate s plačilom ob dostavi, saj takšnih paketov ne moremo sprejeti.
- Prosimo pomnite, da Metalshop ne krije stroškov vračila izdelkov.
Naslov za pošiljanje:
Naslov za pošiljanje vam bomo poslali na vaš e-naslov potem, ko boste izpolnili enega od zgornjih obrazecev.
Reševanje sporov na spletu
- Komisija EU je ustvarila platformo za izvensodno reševanje sporov, ki je stopila v veljavo s 15.februarjem 2016. Ta potrošnikom omogoča reševanje sporov, povezanih s spletnimi naročili, brez zahteve po sodnem postopku, ki vključuje sodišča in sodnike. Postopek reševanja sporov je na voljo na sledeči spletni povezavi: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Metalshop.cz s.r.o. ni dolžan in žal ne more sodelovati pri nobenem takšnem nadomestnem reševanju sporov pred izvensodnimi (zunajsodnimi) subjekti. Če imate pritožbo, nas prosimo kontaktirajte na store@metalshop.si
Spletni prodajalec
METALSHOP.CZ, s.r.o.
Bystřice 174
739 95 Bystřice
ID za DDV: SI94817421
Czech Republic
NISTE PREPRIČANI KAKO NADALJEVATI?
Kontaktirajte nas preko e-naslova store@metalshop.si