Angelski Božič

metalshop   /   Pritožbe in vračila

Pritožbe in vračila

Zahteva za pritožbo

  • Če želite vložiti Zahtevek za pritožbo, izpolnite spletni obrazec tukaj. Potrebovali boste številko vašega naročila in e-naslov, ki ste ga uporabili pri oddaji naročila.
  • Vašo zahtevo bomo temeljito pregledali in vam čim prej priskrbeli več informacij.
  • Upoštevajte, da vam ni treba takoj poslati blaga nazaj. V mnogih primerih so že fotografije zadostne za odobritev zahtevka za pritožbo.

Zahteva za vračilo

  • Če želite vložiti Zahtevek za vračilo, izpolnite spletni obrazec tukaj. Potrebovali boste številko vašega naročila in e-naslov, ki ste ga uporabili pri oddaji naročila.
  • Vašo zahtevo bomo temeljito pregledali in vam čim prej priskrbeli več informacij, kako nam poslati vprašljivo blago nazaj.

Vračila blaga na naše lokalne naslove

Upoštevajte, da lahko naše lokalne naslove uporabite v primerih, ko pošiljate blago nazaj v eno od naslednjih držav:

Španija, Francija, Združena kraljevstva, Belgija, Nizozemska in Italija - v teh primerih počakajte na podrobne informacije in podporo našega Team-a podpore strankam.

V drugih primerih vračajte blago na glavni sedež, katerega naslov je naveden spodaj.

Metalshop Poslovni prostori

METALSHOP.CZ s.r.o. - vstavi Številko naročila
Bystřice 174
73995 Bystřice
CZECH REPUBLIC

Pomembne opombe in dodatne informacije

  • Če želite vrniti blago v običajnem 14-dnevnem obdobju, brez navedenega posebnega razloga se morate zavedati, da mora biti vprašljivo blago v prvotni obliki in stanju, neuporabljeno in nepoškodovano.
  • Da se med transportom prepreči vsaka morebitna poškodba izdelka, je potrebno ustrezno pakiranje, po možnosti originalno embalažo.
  • Prosimo, upoštevajte, da ne sprejemamo nobenih paketov s PLAČILOM OB PREVZEMU, takšni bodo poslani nazaj na vaše stroške.
  • Vašo zahtevo bomo skrbno pregledali v roku 3 delovnih dni in takoj za tem boste obveščeni o morebitni (ne) odobritvi.
  • V kolikor želite artikel zamenjati, upoštevajte običajni postopek vrnitve blaga, najprej nam pošljite blago, ki ga želite zamenjati in nato ustvarite novo naročilo.
  • Ob vračilu blaga vam bomo ustrezen znesek povrnili v 30 dneh od dneva prejetega vrnjenega izdelka, vendar je ta čas običajno veliko krajši.

Spletno reševanje sporov

15. februarja 2016 je Komisija EU ustvarila platformo za izvensodno reševanje sporov. To potrošnikom omogoča reševanje sporov, povezanih s spletnimi naročili, brez zahteve po sodnem postopku, ki vključuje sodišča in sodnike. Ta postopek reševanja sporov je na voljo prek zunanje povezave na naslovu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Vendar nismo dolžni prisostvovati in žal ne moremo potrditi naše udeležbe pri takem alternativnem reševanju sporov pred izvensodnimi subjekti. Če se želite pritožiti, nam pišite na store@metalshop.si