metalshop   /   Pritožbe in vračila

Pritožbe in vračila

Pravica do odstopa ostaja nespremenjena in ni omejena.

Dragi Metalci, upoštevajte naslednje!

VRAČILA

Kupljene izdelke je možno vrniti v roku 14 dni od prevzema, brez navedbe razloga. Vrnjen izdelek mora imeti originalno etiketo in ne sme kazati znakov obrabe, uporabe ali poškodb.

Prosim, izpolnite naš obrazec za vračilo na spletu.

Izberite možnost Vračilo. Nato v okenca spodaj vnesite e-naslov, ki ste ga uporabili ob naročilu ter številko naročila. Prosimo, da na naslednji strani izpolnite tudi vsa okenca v razdelku Informacije bančnega računa kupca (Naziv banke, IBAN in SWIFT), ne glede nato na kakšen način je bilo izvedeno plačilo. V razdelku Vrnitev izdelka so navedeni izdelki povezani s tem naročilom. S klikom na zeleni gumb označite izdelek, ki ga želite vrniti. Pod Dodatne informacije prosimo opišite razloge za vrnite izdelka.

Na vaš e-naslov vam bomo nato poslali nadaljna navodila za pošiljanje izdelkov na naš naslov. Prosimo pomnite, da Metalshop ne krije stroškov vračila izdelkov, zato prosimo, da izdelkov ne pošiljate s proti predhodnemu plačilu zneska odkupnine, saj takšnih paketov ne moremo sprejeti.

Prosimo, preberite pred izpolnjevanjem obrazca za VRAČILO:

  • Izdelki ne smejo kazati znakov obrabe, uporabe ali poškodb.
  • Izdelke je potrebno previdno zapakirati, idealno v škatlo v kateri ste jih prejeli, da preprečite morebitne poškodbe med transportom.
  • Če boste izdelek vrnili v originalni škatli, naslova ne pišite neposredno nanjo. Predlagamo, da škatlo najprej ovijete ali vstavite v drugo škatlo za transport.
  • Pri vračilu izdelkov ni potrebno priložiti računa.
  • Zelo pomembno je, da pri pošiljanju poleg naslovnika dodate številko vašega naročila, sicer je možno, da bo paket zavrnjen. Črtna koda je samo za našo interno uporabo.

Popoln naslov za pošiljanje je sledeč:

Packeta Adriatic d.o.o
ID - 97021022
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana
Slovenija

Prosimo, ne pošiljajte izdelkov, brez da bi izpolnili obrazec. V tem primeru vaše pošiljke ne bomo mogli povezati z vašim naročilom in obdelati zahteve za vračilo.

Žal ne nudimo kritja stroškov vračila blaga. Stroške vračila krijete sami.

Vaš paket bo dostavljen v naše slovensko skladišče EXPANDECO, kjer bo vaše vračilo obdelano in nato poslano neposredno k nam na Češko. Takoj, ko bomo prejeli vrnjen izdelek, bo vračilo opravljeno v 1-2 dneh. Denar vam bomo povrnili na način, ki je bil uporabljen v prvotni transakciji.


MENJAVA

Zaradi povečanja menjalnih storitev v tem obdobju in zamud pri logističnih storitvah prevoznika smo primorani začasno prekiniti storitev menjave blaga. Zato priporočamo, da zahtevate vračilo kupnine in ustvarite novo naročilo. Tako si boste zagotovili pravočasno dostavo vaših izdelkov. Blago boste lahko spet zamenjali od 27.12.2024 s podaljšanim obdobjem menjalne storitve za neustrezna darila do 15.1.2025.

Kupljene izdelke je možno zamenjati v roku 14 dni od prevzema. Izdelek, ki ga želite vrniti mora imeti originalno etiketo in ne sme kazati znakov obrabe, uporabe ali poškodb.

Prosim, izpolnite naš obrazec za menjavo na spletu.

Izberite možnost Menjava. Nato v okenca spodaj vnesite e-naslov, ki ste ga uporabili ob naročilu ter številko naročila. Prosimo, da na naslednji strani izpolnite tudi vsa okenca v razdelku Informacije bančnega računa kupca (Naziv banke, IBAN in SWIFT), čeprav gre zgolj za menjavo. V razdelku Zamenjava izdelka so navedeni izdelki povezani s tem naročilom. S klikom na zeleni gumb označite izdelek, ki ga želite zamenjati. Pod Dodatne informacije prosimo opišite razloge za menjavo izdelka.

Na vaš e-naslov vam bomo nato poslali nadaljnja navodila za pošiljanje izdelkov na naš naslov. Prosimo pomnite, da Metalshop ne krije stroškov vračila izdelkov, zato prosimo, da izdelkov ne pošiljate s proti predhodnemu plačilu zneska odkupnine, saj takšnih paketov ne moremo sprejeti.

Prosimo, preberite pred izpolnjevanjem obrazca za MENJAVO:

  • Izdelki ne smejo kazati znakov obrabe, uporabe ali poškodb.
  • Izdelke je potrebno previdno zapakirati, idealno v škatlo v kateri ste jih prejeli, da preprečite morebitne poškodbe med transportom.
  • Če boste izdelek vrnili v originalni škatli, naslova ne pišite neposredno nanjo. Predlagamo, da škatlo najprej ovijete ali vstavite v drugo škatlo za transport.
  • Pri vračilu izdelkov ni potrebno priložiti računa.
  • Zelo pomembno je, da pri pošiljanju poleg naslovnika dodate številko vašega naročila, sicer je možno, da bo paket zavrnjen. Črtna koda je samo za našo interno uporabo.

Popoln naslov za pošiljanje je sledeč:

Packeta Adriatic d.o.o
ID - 97021022
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana
Slovenija

Prosimo, ne pošiljajte izdelkov, brez da bi izpolnili obrazec. V tem primeru vaše pošiljke ne bomo mogli povezati z vašim naročilom in obdelati zahteve za vračilo.

Žal ne nudimo kritja stroškov vračila blaga. Stroške vračila krijete sami.

Vaš paket bo dostavljen v naše slovensko skladišče EXPANDECO, kjer bo vaše vračilo obdelano in nato poslano neposredno k nam na Češko. Takoj, ko prejmemo vaš vrnjen izdelek, boste o tem obveščeni po e-pošti. V najkrajšem možnem času bomo opremili in odposlali zamenjavo in vam nato poslali vašo novo številko za sledenje po SMS-u ali e-pošti. Postopek zamenjave običajno traja 2-3 tedne, zato kupcem pogosto priporočamo, da nam blago pošljejo nazaj kot klasično vračilo in preprosto ponovno naročijo pravo velikost. V tem primeru pa mora stranka nositi nove stroške pošiljanja.


PRITOŽBE

Vsak kupec, ki je kupil artikel na www.metalshop.si, ima v primeru napake pravico podati pritožbo v 24 mesecih po prejemu blaga. Kupec je dolžan dostavljeno blago preveriti takoj po prevzemu. Morebitne vidne napake ali pomanjkljivosti nam je potrebno sporočiti v roku 3 delovnih dni od prevzema. Vsaka pritožba bo obravnavana v roku 30 dni. V primeru utemeljene pritožbe vam bomo nato povrnili vse nastale stroške.

Prosim, izpolnite naš obrazec za pritožbo na spletu.

Izberite možnost Pritožba. Nato v okenca spodaj vnesite e-naslov, ki ste ga uporabili ob naročilu ter številko naročila. Prosimo, da na naslednji strani izpolnite tudi vsa okenca v razdelku Informacije bančnega računa kupca (Naziv banke, IBAN in SWIFT). V razdelku Izpolnite reklamacijo so navedeni izdelki povezani s tem naročilom. S klikom na zeleni gumb označite izdelek, za katerega želite podati pritožbo. V razdelku Fotografije izdelka z napako prosimo naložite fotografije izdelka. V primeru poškodovanega lomljivega izdelka, prosimo naložite tudi fotografije zunanje embalaže, vključno z vsemi etiketami in nalepkami. Prosimo, dodajte tudi fotografije notranje zaščitne embalaže, kot so polnila, zračne blazinice ali drug ustrezni material. Pod Dodatne informacije prosimo opišite razloge za pritožbo.

Ko bomo prejeli vašo pritožbo, jo bomo preverili in kmalu stopili v stik z vami.

Prosimo, preberite pred izpolnjevanjem obrazca za PRITOŽBO:

  • Izdelka, za katerega ste podali pritožbo pogosto ni potrebno pošiljati nazaj, saj pogosto zadoščajo že fotografije poškodovanega izdelka ali izdelka z napako. Če bo izdelek potrebno poslati nazaj na naš naslov, vam bomo na vaš e-naslov poslali nadaljnja navodila za pošiljanje.
  • Pošiljka mora vsebovati kopijo računa.
  • Če je bil artikel dostavljen v originalni škatli, jo je potrebno vrniti. V primeru, da originalne embalaže niste shranili in nam je ne vrnete, bomo primorani zmanjšati znesek vračila v protivrednosti nastalih stroškov.

Če se je izdelek med transportom poškodoval, obvezno shranite vso embalažo. To vključuje zunanjo embalažo in notranjo zaščitno embalažo, kot so polnila, zračne blazinice ali drug ustrezni material.

Nato fotografirajte zunanjo embalažo, vključno z vsemi etiketami in nalepkami embalažo (kartonsko škatlo), uporabljeno notranjo zaščito ter poškodovan izdelek. Nato izpolnite naš obrazec za pritožbo na spletu, kjer boste lahko naložili prej omenjene fotografije in počakajte na naš odgovor.

Prosimo pomnite, da garancija ne velja v primeru:

  • Škode, ki je nastala med transportom (za to škodo odgovarja prevoznik). Za več informacij, kaj storiti v tem primeru preberite razdelek Prejel sem poškodovan izdelek.
  • Poškodb, ki so nastale zaradi dolgotrajne nepravilne uporabe in naravne obrab
  • Poškodb, ki so nastale zaradi nepravilne ali neobičajne uporabe s strani uporabnika
  • Poškodb, ki so nastale zaradi zunanjih vplivov in nepravilnega ravnanja.

Reševanje sporov na spletu

  • Komisija EU je ustvarila platformo za izvensodno reševanje sporov, ki je stopila v veljavo s 15.februarjem 2016. Ta potrošnikom omogoča reševanje sporov, povezanih s spletnimi naročili, brez zahteve po sodnem postopku, ki vključuje sodišča in sodnike. Postopek reševanja sporov je na voljo na sledeči spletni povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • Metalshop.cz s.r.o. ni dolžan in žal ne more sodelovati pri nobenem takšnem nadomestnem reševanju sporov pred izvensodnimi (zunajsodnimi) subjekti. Če imate pritožbo, nas prosimo kontaktirajte na .

Spletni prodajalec

METALSHOP.CZ, s.r.o.

Bystřice 174
739 95 Bystřice
ID za DDV: SI94817421
Czech Republic

NISTE PREPRIČANI KAKO NADALJEVATI?

Kontaktirajte nas preko e-naslova

Bodi med prvimi, ki bodo izvedeli za posebne akcijske ponudbe in novosti. Prejmi popust v višini 4€ ob prvem nakupu.