metalshop   /   FAQ

FAQ

Poštnina in pošiljanje

Cena, po kateri naročite izdelek, je končna cena, ne dodajamo DDV ali česa drugega. Cena poštnine bo vedno dodana pred pošiljanjem naročila. V naši e-trgovini nudimo tudi brezplačno dostavo za naročila nad 89 EUR.

Predstavlja čas, ki ga potrebujemo za obdelavo, pakiranje in pošiljanje naročila. Nato je od prevoznika odvisno, v kolikšnem času bo paket prišel do vas.

Čas dostave se računa od datuma izročitve pošiljke prevozniku. Zaradi namestitve izdelkov v zunanjih skladiščih se lahko čas dostave podaljša za največ 3 dni. Nismo odgovorni za zamude pri pošiljanju s strani prevoznika.

Da, imamo! Danes lahko metalsko in punkovsko blago naročite prek tujih e-trgovin. Seznam vseh tujih e-trgovin je na voljo na dnu trgovine.

Izdelki in razpoložljivost

Razpoložljivi izdelki so navedeni nad gumbom za dodajanje v košarico. Če želene velikosti ni na zalogi, nastavite nadzorno uro z gumbom "Manjka vaša velikost?" in takoj vas bomo obvestili po e-pošti, ko bo na voljo. 

Priporočamo, da doma izmerite podoben izdelek in nato primerjate mere s tabelo velikosti za določen izdelek. Diagrami velikosti so za določene izdelke navedeni v opisu. Tukaj lahko najdete primere, kako in kaj merimo za različne vrste oblačil. 

Število dni predstavlja čas, ki ga potrebujemo za obdelavo, pakiranje in pošiljanje naročila. Nato je od prevoznika odvisno, v kolikšnem času bo paket prišel do vas.

Skladišče in razstavni prostor s trgovino se nahajata v mestu Bystřice na Češkem, naše novo odprte trgovine pa so na voljo v Pragi na ulici Štěpánská, v Brnu na ulici Orlí in v Ostravi na ulici Puchmajerova.

Če vas zanima razpoložljivost izdelka, stanje določenega paketa, dogajanje v trgovinah ali karkoli drugega, s čimer se spopadate pri ustvarjanju popolnega naročila, smo vam 100-odstotno na voljo! Zdaj smo na voljo za spletni klepet od 7:00 do 20:00! Klepet v živo najdete v spodnjem desnem kotu zaslona. Zgoraj navedeni čas velja tudi za našo e-pošti sklad@metalshop.si. Vedno vam je na voljo!

Kuponi za popust in darilni boni

Ste pri nakupu prejeli popust in ga želite izkoristiti? Popust lahko uveljavite v nakupovalni košarici, tako da sledite povezavi "Imam kupon za popust".

Darilni boni so na voljo tukaj.

Težave pri nakupovanju

Ali imate naročilo v vrednosti vsaj 8,20 EUR? Če je odgovor pritrdilen in še vedno ne deluje - vaš brskalnik verjetno ne podpira Javascripta, poskusite z drugim brskalnikom ali računalnikom. Če težave še vedno obstajajo, kopirajte vsebino košarice v e-poštno sporočilo in naročilo oddajte na ta način.

To je preprosto - kliknite ikono svojega računa, odpre se meni in v razdelku "Moj profil" lahko urejate svoje podatke.

Vračila in zahtevki

Zagotavljamo vračilo ali zamenjavo v 14 dneh, če je izdelek neuporabljen. 

Več informacij o vračilih.

Izpolnite obrazec za pritožbo (izberite Pritožbe) s podrobnim opisom težave in priložite fotografije. Ko bomo prejeli vašo pritožbo, vas bomo kontaktirali za nadaljnje ukrepanje.

Ugodnosti za registrirane stranke

Seveda! Registracija na našem spletnem mestu vam bo prinesla številne ugodnosti. Dobili boste dostop do kreditnega sistema, ki vam omogoča, da prihranite denar pri nakupih. Prav tako boste redno obveščeni o novostih in akcijah s popusti. Poleg tega boste lažje sledili naročilom, vračilom in pritožbam. 

Ena od prednosti je: 

Možnost nalaganja lastnih fotografij = 2 EUR popusta pri nakupu!

Fotografije uporabnikov

Svojo fotografijo lahko naložite na ta naslov, kjer boste našli tudi več informacij o pravilih, ki jih mora izpolnjevati vsaka slika. Po oddaji fotografije bo naša ekipa ocenila njeno kakovost, in če bo uspešno opravila postopek odobritve, boste v e-pošto prejeli kodo za popust v vrednosti 2 EUR. Ne pozabite, da 1 naročilo (z 1 ali 10 izdelki) vedno pomeni 2 EUR popusta! Popust lahko nato uveljavite pri vsakem nakupu nad 20,50 EUR.

Ne potrdimo vsake fotografije - kako bi bilo to videti! Najboljši navdih so že odobrene fotografije. 

Osnovna pravila: 

  • na fotografiji mora biti izdelek 
  • stranka mora biti na fotografiji 
  • fotografija mora biti izvirna, dobro posneta in mora nekaj izražati. 

Zato! :) Ne želimo preveč enakih fotografij, najbolje bi bilo, če bi bila vsaka fotografija izvirna. Razloge za sprejem ali nesprejem vedno pošljete v e-poštnem sporočilu. Če nam pošljete e-pošto z vprašanjem, zakaj fotografija ni bila sprejeta, je to nesmiselno - fotografije ne morete izslediti nazaj, poleg tega pa jo istočasno potrjuje več oseb.

Če bo vaša slika uspešno prestala postopek odobritve, boste na elektronski naslov, ki ste ga navedli, prejeli kodo za popust, ki jo boste s klikom na povezavo samodejno uporabili v nakupovalni košarici. Popust lahko nato uporabite pri vsakem nakupu nad 20,50 EUR.

Bodi med prvimi, ki bodo izvedeli za posebne akcijske ponudbe in novosti. Prejmi popust v višini 4€ ob prvem nakupu.